Update: 6-5-2021
Het coronavirus treft ons allemaal. Wij doen er alles aan om bestellingen en bezorgingen door te laten gaan, uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden willen we je graag op de hoogte houden van hoe Thuins.nl omgaat met deze situatie.
Vragen en antwoorden:
Kan ik mijn bestelling nog gewoon online plaatsen?
Ja, op dit moment is onze productie volop aan het werk om alle bestellingen op tijd klaar te krijgen.
Is de klantenservice nog bereikbaar?
Ook bij onze klantenservice is het vanwege de vele bestellingen veel drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas langer duren dan je van ons gewend bent.
Wat is jullie levertijd?
Momenteel bedraagt onze levertijd ca. 3-5 weken. Bij het bestellen kan je de gewenste levertijd kiezen. We doen er alles aan om op tijd te leveren en zonder tegenbericht kan je er vanuit gaan dat je op de gewenste datum wordt geleverd.
Mocht er vertraging optreden nemen we contact op om een nieuwe leverdatum af te spreken.
Er is momenteel sprake van een grote houtschaarste, lees hier meer.
Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgpartners (hoofdzakelijk Hoekstra Transport en PostNL) hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.