Belangrijke informatie en maatregelen mbt het Corona-virus

Update: 24-6-2020

Het coronavirus treft ons allemaal. Wij doen er alles aan om bestellingen en bezorgingen door te laten gaan, uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden willen we je graag op de hoogte houden van hoe Thuins.nl omgaat met deze situatie.

Vragen en antwoorden:

Kan ik de showroom nog bezoeken?
Nee, de showroom is tot nader bericht gesloten.  

Kan ik mijn bestelling nog gewoon online plaatsen?
Ja, op dit moment is onze productie nog volop aan het werk om alle bestellingen op tijd klaar te krijgen. Het is momenteel uitzonderlijk druk en we zijn in sommige gevallen genoodzaakt de leverdatum te verplaatsen. De nieuwe leverdatum kiezen we natuurlijk in overleg met de klant. 

Is de klantenservice nog bereikbaar?
Ook bij onze klantenservice is het vanwege de vele bestellingen veel drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas langer duren dan je van ons gewend bent. 

Veel producten staan op 'Tijdelijk uitverkocht', komen deze producten weer beschikbaar?
In verband met de overweldigende hoeveelheid bestellingen zijn we genoodzaakt een deel van ons assortiment op 'Tijdelijk uitverkocht' te zetten. Tot nader bericht zijn deze producten helaas niet te bestellen. Wanneer we deze producten weer kunnen aanbieden is momenteel nog niet bekend. Naar verwachting zal dat op z'n vroegst in september dit jaar zijn.  

Wat is jullie levertijd?
Momenteel bedraagt onze levertijd ca. 4 werkweken (de zomervakantie moet je dus bij de levertijd optellen). Bij het bestellen kan je de gewenste levertijd kiezen. We doen er alles aan om op tijd te leveren en zonder tegenbericht kan je er vanuit gaan dat je op de gewenste datum wordt geleverd.
In de huidige situatie kunnen echter vertragingen optreden, in dat geval nemen we contact op om een nieuwe leverdatum af te spreken.

Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgpartners (hoofdzakelijk Hoekstra Transport en PostNL) hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.