Belangrijke informatie en maatregelen mbt het Corona-virus

Update: 24-3-2020

Het coronavirus treft ons allemaal. Wij doen er alles aan om bestellingen en bezorgingen door te laten gaan, uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen. In deze onzekere tijden willen we je graag op de hoogte houden van hoe Thuins.nl omgaat met deze situatie.

Vragen en antwoorden:

Kan ik de showroom nog bezoeken?
Nee, de showroom is tot nader bericht tijdelijk gesloten.  

Kan ik mijn bestelling nog gewoon online of telefonisch plaatsen?
Ja, op dit moment is onze productie nog volop aan het werk om alle bestellingen op tijd klaar te krijgen. Vooralsnog kunnen we de hoeveelheid bestellingen aan.

Wat is jullie levertijd?
Momenteel bedraagt onze levertijd ca. 3 weken. Bij het bestellen kan je de gewenste levertijd kiezen. We doen er alles aan om op tijd te leveren en zonder tegenbericht kan je er vanuit gaan dat je op de gewenste datum wordt geleverd.
In de huidige situatie kunnen echter vertragingen optreden, in dat geval nemen we contact op om een nieuwe leverdatum af te spreken.

Hoe gaat de bezorging in zijn werk?
We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen samen met onze bezorgpartners (hoofdzakelijk Hoekstra Transport en PostNL) hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Blijven jullie leveren, ook tijdens een lock down?
Wij zijn natuurlijk gebonden aan de geldende regels en maatregels. Zolang wij, onze leveranciers en bezorgpartners hun werk kunnen blijven doen, zullen wij blijven leveren.
Wij houden de ontwikkelingen in de gaten en informeren hier als er wijzigingen plaatsvinden.